Инцидентна ИТ поддръжка

Инцидентната ИТ поддръжка има за цел еднократно съдействие при възникнал инцидент
Инцидентната ИТ поддръжка има за цел еднократно съдействие при възникнал инцидент.
Предоставяме инцидентна поддръжка дистанционно (по телефон, имейл или дистанционен достъп чрез TeamViewer), на адрес на клиента или в сервиза на Хай Тийм.
Поради естеството на дейността, приоритетно и с гарантирано време за реакция се обслужват клиентите на абонаментна ИТ поддръжка.

Remote

Цени от*

20.00 лв.

За бизнеси с нисък бюджет и ограничена нужда от поддръжка, както и компании извън гр. София

* Цена на компютър без ДДС при над 5 бр.

Professional

Цени от*

30.00 лв.

За дружества, институции и организации, търсещи оптимална услуга

* Цена на компютър без ДДС при над 10 бр.

Предоставя се и във вариант без посещения

 

Enterprise

Цени от*

37.50 лв.

За дружества, институции и организации с фокус върху сигурността и продуктивността

*Цена на компютър без ДДС при над 25 бр.

Три причини да изберете абонаментна ИТ поддръжка пред инцидентната:

1. Време за реакция при подадена заявка:
При абонаментната поддръжка предоставяме гарантирано време на реакция за всяка подадена заявка. Инцидентната поддръжка е подходяща за дейности, където времето за реакция е без значение. Разбира се, ако имате нужда от спешна реакция, ще потърсим вариант да Ви обслужим, като се калкулира цена за спешност.

2. Комплексност на услугата:
Когато поддържаме дадена организация, имаме поне двама специалисти, които са запознати в детайли със системата Ви. Това означава, че при извършване на услуга, знаем как да настроим системата по най-правилния начин. При инцидентната поддръжка има значително време, което се отделя да се опознаят системите, връзките между тях и това увеличава времето за възстановяване на системата, както и шанса за бъдат допуснати пропуски.

3. Предвидимост на разходите:
Абонаментната ИТ поддръжка дава възможност да предвидите точно разходите за поддръжка на системите. Извършваните профилактични проверки с цел превенция на инциденти, увеличават драстично надеждността на системите и намаляват времето, в което системите са извън работен режим, а когато това е нужно, става планирано. Когато имате цялостно администриране, управлението и контрола на всеки елемент от системата води до единност и синергия. При инцидентната поддръжка имате непредвидени разходи за отстраняване на инциденти, повишени загуби от неработоспособност на системите, разходи от пропуснати ползи и от извършване на дейности "на парче".

Разбира се, въпреки неоспоримите предимства на абонаментната поддръжка, инцидентната поддръжка е подходяща в определени случаи и етапи от развитието на организацията. Затова сме на Ваше разположение!

Абонаментни планове:

Нашите услуги

Част от нашето портфолио на услугите, които предлагаме:

ИТ поддръжка

Изправността на ИТ системите е критично важна за дейността на организацията Ви

Абонаментна ИТ поддръжка за медици

ИТ поддръжка на компютърните системи на лекарски кабинети, медицински центрове и лаборатории

Наети виртуални сървъри

Отдаване на виртуален сървър като услуга срещу месечна такса

Абонаментна ИТ поддръжка

С абонаментната ИТ поддръжка получавате персонално отношение и професионална грижа за Вашите ИТ системи

Системна интеграция

Свързване на различни компютърни системи и софтуерни продукти

Архивиране на данни

Създаване на периодични копия на критичните данни и системи

Инцидентна ИТ поддръжка

Еднократно съдействие при възникнал инцидент

Сервиз за извънгаранционна техника

Диагностика, профилактика и ремонт на компютърна техника

Microsoft 365

Консултация, доставка, активиране на лицензи, създаване на акаунти, миграция, внедряване и администриране

Изграждане на компютърни мрежи

Хай Тийм изгражда жични и безжични компютърни мрежи

Фискални устройства

Хай Тийм е официален партньор на водещия български производител Дейзи

Изграждане на видеонаблюдение

Проектиране, доставка и изграждане на видеонаблюдение

Полезно

В тази секция ще откриете полезна информация, свързана с ИТ поддръжката за всяка компания