Инцидентна ИТ поддръжка

Инцидентната ИТ поддръжка има за цел еднократно съдействие при възникнал инцидент
Инцидентната ИТ поддръжка има за цел еднократно съдействие при възникнал инцидент.
Предоставяме инцидентна поддръжка дистанционно (по телефон, имейл или дистанционен достъп чрез TeamViewer), на адрес на клиента или в сервиза на Хай Тийм.
Поради естеството на дейността, приоритетно и с гарантирано време за реакция се обслужват клиентите на абонаментна ИТ поддръжка.

Три причини да изберете абонаментна ИТ поддръжка пред инцидентната:

1. Време за реакция при подадена заявка:
При абонаментната поддръжка предоставяме гарантирано време на реакция за всяка подадена заявка. Инцидентната поддръжка е подходяща за дейности, където времето за реакция е без значение. Разбира се, ако имате нужда от спешна реакция, ще потърсим вариант да Ви обслужим, като се калкулира цена за спешност.

2. Комплексност на услугата:
Когато поддържаме дадена организация, имаме поне двама специалисти, които са запознати в детайли със системата Ви. Това означава, че при извършване на услуга, знаем как да настроим системата по най-правилния начин. При инцидентната поддръжка има значително време, което се отделя да се опознаят системите, връзките между тях и това увеличава времето за възстановяване на системата, както и шанса за бъдат допуснати пропуски.

3. Предвидимост на разходите:
Абонаментната ИТ поддръжка дава възможност да предвидите точно разходите за поддръжка на системите. Извършваните профилактични проверки с цел превенция на инциденти, увеличават драстично надеждността на системите и намаляват времето, в което системите са извън работен режим, а когато това е нужно, става планирано. Когато имате цялостно администриране, управлението и контрола на всеки елемент от системата води до единност и синергия. При инцидентната поддръжка имате непредвидени разходи за отстраняване на инциденти, повишени загуби от неработоспособност на системите, разходи от пропуснати ползи и от извършване на дейности "на парче".

Разбира се, въпреки неоспоримите предимства на абонаментната поддръжка, инцидентната поддръжка е подходяща в определени случаи и етапи от развитието на организацията. Затова сме на Ваше разположение!
High Team

Предоставяме ИТ поддръжката, която жадувате да получите!

ИТ поддръжка

Изправността на ИТ системите е критично важна за дейността на организацията Ви.

Абонаментна ИТ поддръжка

С абонаментната ИТ поддръжка получавате персонално отношение и професионална грижа за Вашите ИТ системи.

Инцидентна ИТ поддръжка

Инцидентната ИТ поддръжка има за цел еднократно съдействие при възникнал инцидент.

Изграждане на компютърни мрежи

Хай Тийм изгражда жични и безжични мрежи по задание от клиента.

Архивиране на данни

Създаването на периодични копия на критичните данни и системи .

Системна интеграция

Свързване на различни компютърни системи и софтуерни продукти.

Сервиз за извънгаранционна техника

Диагностика, профилактика, ремонт на извънгаранционна техника.

Видеонаблюдение

Изработката на качествена компютърна мрежа е от съществено значение.

Полезно

Полезна информация

В тази секция ще откриете полезна информация, свързана с ИТ поддръжката за всяка компания