Абонаментна ИТ поддръжка за медици
С абонаментната ИТ поддръжка получавате персонално отношение и професионална грижа за Вашите ИТ системи
От 2013 г. Хай Тийм извършва услуги по абонаментна ИТ поддръжка на компютърните системи на лекарски кабинети и медицински центрове.
Решавали сме хиляди сервизни заявки и ежедневно допринасяме за по-надеждната работа на така важната за Вас, медиците техника. Щастливи сме да Ви осигуряваме лекота при взаимодействието с ИТ технологиите, за да може да се фокусирате върху най-важната Ви цел - опазване здравето на пациентите. През това време извървяхме дълъг път заедно и израснахме. Изискването Ви за бързо решаване на възникналите затруднения и зависимостта от компютърните технологии рязко се повиши.
В стремежа си да Ви обслужваме по-добре и по-бързо:
- На ваше разположение е голям екип от компютърни специалисти;
- Получавате бързи времена за реакция на обажданията Ви чрез горещата ни линия, защото знаем колко важна за Вас е скоростта, с която обслужвате пациентите си;
- Предоставяме оборотна техника – компютри и монитори, които временно да заменят Вашите, в случай на ремонт;
- Използваме най-добрия и сигурен софтуер за дистанционна поддръжка - Teamviewer;
- Разполагаме с нужния автопарк, за да Ви посещаваме на място;
- Работим с един от водещите световни производители на софтуер за бекъп, за да съхраняваме по най-добрия и сигурен начин архивните копия на медицинския Ви софтуер;
- Инсталираме софтуер, който следи в реално време здравето на твърдия диск на компютъра, за да правим навременни и планирани замени, когато твърдия диск на компютъра дава сигнали, че е на края на живота си.
Пакети за абонаментна
ИТ поддръжка за медици
разширен
неограничен брой отдалечени сесии- Поддръжка на място / Отдалечена поддръжка
- Време за реакция - 1 час за спешни заявки, 4 часа за неспешни заявки
- Заместващ компютър
- Хардуерна профилактика
- Софтуерна профилактика - 2 пъти /годишно
- Поддръжка на локална мрежа
- Консултации за подобрения, разширения и модернизация на поддържаните компютърни системи
- Консултации за архивиране
- Мониторинг в реално време на здравето на твърдия диск, сканиране за зловредни кодове, уязвимости и критично мрежово ИТ оборудване
- Допълнителна услуга: Архив на база данни на външен сървър /+10 лв. с ДДС мeсечно/
Отдалечен
неограничен брой отдалечени сесии- Отдалечена поддръжка
- Време за реакция - 8 часа
- Без заместващ компютър
- Без хардуерна профилактика
- Софтуерна профилактика - 2 пъти/годишно
- Без поддръжка на локална мрежа
- Консултации за подобрения, разширения и модернизация на поддържаните компютърни системи
- Консултации за архивиране
- Мониторинг в реално време на здравето на твърдия диск, сканиране за зловредни кодове, уязвимости и критично мрежово ИТ оборудване
- Допълнителна услуга: Архив на база данни на външен сървър /+10 лв. с ДДС мeсечно/
Какво казват клиентите за нас:


Изказвам благодарността си на екипа на фирма Хай Тийм. На 9.8.2021 година дефектира твърдият ми диск. Данните на медицинския софтуер бяха възстановени от архивните копия, които се архивират чрез Вас. Специалистите реагираха изключително бързо, като ми донесоха нов компютър, възстановиха данните и започнах работа в рамките на 2 часа.
Разширен пакет
36 лв. с вкл. ДДС/месечно за един компютър и един лекар*
Подходящ за ОПЛ и специалисти, които имат необходимост от бърза реакция и най-висока надеждност на работата на ИТ системите. Пакетът включва:
- Отдалечена поддръжка – неограничен брой отдалечени сесии;
- Осигуряване на поддръжка на място – до 1 посещение/месечно;
- Време за реакция – 1 час време за реакция при заявка с висок приоритет и 4 часа време за реакция за заявка с нисък приоритет;
- Заместващ компютър – до 30 календарни дни/годишно;
- Регулярна софтуерна профилактика на компютрите – два пъти годишно. Включват проверка и оптимизация на компютъра за бързина, сигурност и надеждност с проверка на здравето на твърд диск, проверка на пространството, проверка на логовете, проверка на антивирусния софтуер, проверка за актуализации на операционната система, проверка и освобождаване на дисково пространство и т.н.
- Хардуерна профилактика – при нужда и по преценка на сервиза, до 1 път годишно;
- Поддръжка на локална мрежа и VPN, настройка на router/switch/firewall;
- Консултации за подобрения, разширения и модернизация на поддържаните компютърни системи;
- Консултации за съхранение и архивиране на ценна информация, бази данни, софтуери и т.н.;
- Мониторинг в реално време на здравето на твърдия диск;
- Сканиране в реално време за malware /зловредни кодове/ и уязвимости в основните програмни приложения чрез допълнителен софтуер (Antimalware, Vulnerability Assessment and Software Management).
*Цената при двама лекари, работещи на един компютър е 45 лв. с ДДС
Отдалечен пакет
24 лв. с вкл. ДДС/месечно за един компютър и един лекар*
Подходящ за ОПЛ и специалисти, които имат малка натовареност и нямат необходимост от бърза реакция.
- Отдалечена поддръжка – неограничен брой отдалечени сесии;
- Време за реакция – 8 часа време за реакция за спешни и неспешни заявки;
- Регулярна софтуерна профилактика на компютрите – два пъти годишно. Включват проверка и оптимизация на компютъра за бързина, сигурност и надеждност с проверка на здравето на твърд диск, проверка на пространството, проверка на логовете, проверка на антивирусния софтуер, проверка за актуализации на операционната система, проверка и освобождаване на дисково пространство и т.н.;
- Консултации за подобрения, разширения и модернизация на поддържаните компютърни системи;
- Консултации за съхранение и архивиране на ценна информация, бази данни, софтуери и т.н.;
- Мониторинг в реално време на здравето на твърдия диск;
- Сканиране в реално време за malware /зловредни кодове/ и уязвимости в основните програмни приложения чрез допълнителен софтуер (Antimalware, Vulnerability Assessment and Software Management).
*Цената при двама лекари, работещи на един компютър е 30 лв. с ДДС
Съхранение на ежедневен архив на базата данни на медицински софтуер на външен сървър и наблюдение!
10 лв. с вкл. ДДС/месечно за един компютър за всеки лекар*
Услугата може да бъде добавена към пакетите – Разширен и Отдалечен или да се ползва самостоятелно. Описание:
- Целта на услугата е да бъдете защитени от загуба на базата данни на медицинския софтуер при техническа неизправност на хардуера и/или софтуера, кражба, природни бедствия, компютърен malware /вируси и други зловредни кодове/ и други;
- Данните се изпращат през интернет до защитен сървър, посредством софтуер, който се инсталира на компютъра Ви;
- Услугата е проактивна – всеки месец проследяваме дали се прехвърлят данните при нас и Ви известяваме при липса на постъпили данни;
- При поискване връщаме базата Ви данни до 1 час.
Полезно
Полезна информация
В тази секция ще откриете полезна информация, свързана с ИТ поддръжката за всяка компания