Ценa за 1 компютър без ДДС
Време за реакция 9:00 – 18:00, 8 часа /5 дни седмично
висок приоритет/нисък приоритет
8 часа/8 часа
0-2 часа/8 часа
0-1 час/4 часа
* услугата е включена в пакета
* услугата не е включена в пакета
* услуга с допълнително заплащане
* услуга по договаряне
Отдалечена софтуерна поддръжка
Неограничена
Неограничена
Неограничена
Персонално отговорен ИТ инженер
Ремонт, ъпгрейд на хардуер и инсталация на софтуер на адрес на клиента
Ремонт, ъпгрейд на хардуер и инсталация на софтуер в сервиза
Посещения при инцидент на адрес на клиента
Заместващ компютър/оборотна техника при ремонт – компютър и монитор, рутер, суич
Управление на сървъри, активна директория
Управление на NAS
Управление и настройки на домейн/хостинг/имейл акаунти
Системно интегриране с Microsoft 365, Google Cloud, Amazon Web Services /AWS/
Комуникация с вътрешен ИТ отдел в качеството ни на подизпълнител
Единно звено за контакт за доставчиците на услуги
Акаунт мениджър
Работа с клиентска информационна система
Поддръжка извън стандартното работно време
Отдалечена софтуерна профилактика – ускоряване на компютъра, проверка за сигурност и надеждност
2 пъти годишно
2 пъти годишно
2 пъти годишно/постоянно централизирано
Хардуерна профилактика
Мониторинг в реално време на здравето на твърдия диск под ОС Windows
Бонус! – Защита от malware чрез използване на поведенческа евристика (behavior heuristics) и проверка срещу уязвимости в системата (vulnerability assessment)
Мониторинг в реално време на основни сървъри и комуникационно оборудване
Поддръжка на софтуерната свързаност на печатащи устройства
Настройка и мониторинг на UPS
Поддръжка на локална мрежа и VPN
Поддръжка на router/switch/AP/Firewall
Поддръжка на IP телефонни централи
Backup администриране /настройка и проследяване/
Disaster Recovery решения
Консултации за подобрения, разширения и модернизация на поддържаните компютърни системи
Консултации за съхранение и архивиране на ценна информация, бази данни, софтуери и т.н.
Управление на информационната сигурност според БДС ISO/IEC 27001, както и в съответствие със Закона за киберсигурност за осигуряване на мрежовата и информационна киберсигурност и Наредбата за минималните изисквания за мрежова и информационна сигурност
Отчетност
Изграждане и внедряване на принципно нови системи – софтуерни и хардуерни
Получете експертна помощ и консултация от екипа на HIGH TEAM
Централен офис:
Телефон: +359 899 914 002
E-mail: office@highteam.bg
Център за поддръжка:
Телефон: +359 887 070 480
E-mail: support@highteam.bg
Продажби:
E-mail: sales@highteam.bg
Адрес:
бул. „Андрей Ляпчев“ 51, 1784 Младост 1, София
Работно време:
понеделник – петък, 09:00 – 18:00 ч.
Copyright © 2022 High Team. Всички права запазени.
Made with and by Fundamental Studio Ltd.
Този уебсайт използва „бисквитки“, за да подобри вашето преживяване. Предполагаме, че сте съгласни с това, но можете да се откажете, ако желаете. Прочети повече